Hvordan få et enda smartere sykehus?

Stavanger Universitetssykehus og COWI inviterer til dialog under smart city-konferansen Nordic Edge Expo i Stavanger 24.-26. september.

Publisert 24.09.2019
Smart buildings as lifesavers

SUS er på Nordic Edge Expo for å møte folk med kunnskap, innsikt og kompetanse slik at de kan dele det de jobber med, og få innspill utenfra.

– Så vidt jeg vet er det ingen andre sykehus som drar ut data fra en Bim-modell til bistand for helsepersonell. Derfor synes jeg det er veldig spennende at vi skal ha en åpen workshop hvor kreative hoder kan få lansere ideer som kobler kompetansen fra BIM-modellen sammen med helse. Det er sikkert mye kunnskap om løsninger der ute som jeg ikke har fantasi til å forestille meg, sier Kari Gro Johanson, prosjektdirektør i Sykehusbygg HF for SUS2023.

Les mer på Helse Stavangers nettsider